Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 kwietnia 2012

Opowieści z Zielonej Polany - Powrót

W związku z licznymi zapytaniami informuję, że rozpoczęły się prace nad remajkiem "Opowieści z Zielonej Polany". Treść ta sama - być może zostanie dodana na koniec jeszcze jedna historyjka. Wszystko jest przerysowywane - niektóre kadry/plansze całkiem przeprojektowane i narysowane od nowa. No i oczywiście wszytko w kolorze (patrz poglądówki). Format A5. stron min 32 (treść bez zmian) lub 48 (niepublikowany rozdział + pinapy). Forma publikacji - jeszcze nie ustalona - e-book lub druk cyfrowy. Druk cyfrowy będzie na pewno zawierał dodatki (np. karty kolekcjonerskie z harcerkami:)). Przewidywany termin publikacji - koniec czerwca (może wcześniej). Nie mam jakiś konkretnych terminów.



4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać. Mam pierwszą wersję i dobrze o nią dbam. Niemniej, liczę, że wersja papierowa też będzie do kupienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ciągłym ruchu przyszłość jest - jak mawiał jeden z Mistrzów:) na dzień dzisiejszy wersja jest taka: publikacja jako e-book w odcinkach. odcinków będzie co najmniej 7 po ok. 10-12 plansz. A więc zawartość będzie się róźniła od tej starej. Wersja papierowa jest planowana ale nie wiem jeszcze kiedy. Na pewno będą dodatkowe strony (między 16 a 24). No i karty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam z niecierpliwością na wersję papierową. Nie śpiesz się. Ciekawią mnie też te karty.

      Usuń
  3. ja niestety starej wersji nie mam ale to co zdobyłem do tej pory zaostrzyło apetyt. Problem jest że mamy już koniec lipca a e-book jest tylko z pamiętnikiem ogrodnika/ no cóż biorę co jest :)

    OdpowiedzUsuń